Tuesday, November 5, 2013

JALAN JALAN IKEA

Hari ni aku dan suami keluar jejalan ke IKEA. Cadang nye nak beli meja kerja suami. Tapi lain yg dicari lain yg dibeli. hihi. Biasa la tu kan. Aku pulak suka tengok deko deko dekat ikea ni. Cantik bebenor. Suka sangat. Macam cantik je Macam comel je. Nak2 katil baby, almari baju baby dan changing pampers troli tu. BErangan dulu. baby nya belum ada lagi. kalo bab membeli serah pada ku. pandai sgt kalo bab2 boros2 ni.









aku paling suka kaler putih tu. harga pon boleh tahan mahal jugak. 

en suami pulak tukang bawa beg ikea ari ni. hari ni aku byk mood berangan je dlm pikiran. berangan dan berharap sangat kalau cepat2 mengandung dan ada baby. mkin membuak2 angan2 aku ni. 








Kat ikea ni jugak ada jual macam2 jenis bentuk cermin. so, keje aku tengok cermin pastu snap gambar. sekali tu aku pun grab 1 set cermin ni. ada 4 pcs rm49.90 shja. plan nk pasang kt bilik depan utk aktiviti mini gym aku dekat rumah. Senang nak tengok movement badan sndiri. so, nanti baru tmbah semangat bersenam.


macam sarang lebah


aku berkenan yg ni

kalau dtg ikea mesti ada yg teringat pasal meat ball ikea yg yummy yummy tu kan. Tapi aku x merasa pun lagi. Manusia punya la ramai hari ni. so, x kuasa aku nk tunggu lelama semata2 meat ball tu. parking pun payah dapat apatah lagi meat ball. ada kena mngena ke? hahaha..


No comments: