Saturday, November 2, 2013

I'M TTCian

alhamdulillah....usia perkahwinan sy dah hampir tahun kedua.
alhamdulillah..sy bahagia disamping en suami tercinta.
tapi tu la, biasa lah bila dah kawen of course 
org akan tanya bila nak ade BABY kan.
adoi....kalau la anak tu boleh dibeli di kedai dh dapat banyak kot.

tapi smpai skang allah belum lagi menurunkan 
rezeki anak buat saya dan suami.
i'm trying to conceive from early married until now.
~~terspeaking pulok~~hentam suda~~~
i'm ttcian.
banyak dah petua dicuba tapi belum nmpk keberkesanan nya.
so, the best way iolls rasa jumpa pakar la.



saya dan suami baru je lepas ber appointment di LPPKN jalan raja laut
pada 30/9/2013.
rasa takut nak jumpa doktor mmg ada walaupon diri sndiri keje bhgn kt klinik.
diri sndiri sebagai pesakit kot.

banyak rasa nak update kot psal TTC ni.
ni je topik yg ada dlm kepala sekarang.
saya tgk bukan saya sorang je yg belum ada anak.
tapi ramai yg masih berttc mcm kami.

pengalaman diorg mnyebabkan saya berani utk jumpa doktor 
seawal usia perkahwinan 1 tahun 10 bulan.

ok la...next post pulak pasal appointment lppkn.




No comments: