Wednesday, December 11, 2013

RELAXATION THERAPY

STRESS.....
Beban kerja kat tempat aku kerja tu memang kekadang mendatangkan stress.
terpaksa berhadapan dengan macam2 ragam manusia.
tak cukup dengan tu doktor pulak jenis suka tengking kalau dia rasa nak marah. Ikut dan dia je.
Aku pulak jenis suka melawan dan cepat beno stress. Mungkin stress mnyebabkan hormon aku ni jadi ting tong.

So, aku kena la berterapi relaksasi memanjang.
paling aku suka SHopping.
tapi nak shopping selalu poket bukan nya tebal kan. Gaji pun tak banyak mana.
Bulan ni kekonon aku nak berjimat la tak mau beli apa2 sbb fikir duit nak pakai utk rwtn di LPPKN.
tapi dalam nak berjimat tu kering jugak poket ni. Tu la sape suruh aku jejalan kat sogo.
~~~padahal aku gatal kaki nak berjalan2 ke sana kan~~~
Tak pasal2 je aku TER  BELI handbag baru kan.
Mengundang sungguh la kaler handbag kt Sogo tu.
Jenama bagi aku tak penting. Yg penting lawa di mata. COlourful gitu.

tengok ni hah mau tak tergoda kan.




ni yang aku pilih.

siap aku sms suami cakap nak beli.
Dia tanya ada duit tak.
aku jwb ada ckit. Nanti kekonon nak cover guna bonus bulan 1.

tu handbag. ni semalam baru je aku ter order haley chiffon blouse di poplook. tergoda lagi aku ni.
Main klik je butang order. kalau suami aku tahu mau kena bebel. sori abang sayang memang suka sangat blouse ni. loose dan labuh. walaupun ada yang cakap macam baju preggy aku tak kisah. yang penting tutup aurat kan.

meh la tengok kt sini untuk pre order THE POPLOOK


hijau gelap haley blouse

yang ni pulak aku baru order semalam.








kalau pakai untuk preggy pon sesuai sebab kat bahagian depan tu memang besar ada space utk perut comel anda.

 baru2 ini suami bermurah hati beli kan aku gadget baru. dia kata senang aku nk surf internet. tenkiu abg. syg suka sangat. hilang terus stress. bukan stakat blh baca blog tapi main candy crush. tak payah dah nak buka biji mata luas2 main kt henpon.

adoi...nampak x cara aku urus stress lebih kepada nafsu dan kemahuan semata2. hihihi.
 ini cara aku. lagi satu aku suka terapi duduk dekat rumah je. best. dok umah makan tido tgk tv. release tension.

No comments: