Saturday, October 1, 2011

lari tema plak......

aku punya tema x tetap dr dulu smpai dh nak dekat majlis ni..
mula turquiose, pas tue coklat, then orange..
lastly , aku pilih purple + pink...

start decide nk kawen aku pn dh beli mcm2 tanap berpikir panjang..
apa aku rasa nk guna time majlis aku beli aje ikut tema suke hati aku,
last bile dh decide nk tema len xpasal je dh terlari tema lak..

paper bag doorgift kaler turquiose lak...silap daa...
langsir bilik peranten aku warna coklat gitu,
baju nikah kaler peach..ok lagi aku rasa...
yg paling aku rasa xsesuai ialah paper bag tu la...
hohohoho....takkan tak mo guna plak kn..
xpasal aku melakukan pembaziran lak.
so, nak x nak..guna je la...

senang cite bile org tanya majlis tema pe?
aku jawab colourful....hahaha....
meriah gitu....
hahahaha...

tema lari xdapek den nk kojar....


No comments: