Monday, November 25, 2013

CUTI CUTI MALAYSIA KE LANGKAWI

Alhamdulillah pada 20/11/2013 yg lepas aku, suami dan family belah suami berkesempatan bercuti ke langkawi. sekali tu kira honeymoon ulangtahun perkahwinan la. hihi.
kami pergi naik flight. so cepat la sampai. sebelum pergi itu hari kakak ipar aku dah siap2 booked tempat mnginap dan kereta untuk kemudahan semasa di langkawi. Semasa sampa idi airport kenderaan yg dibooked dah ade. Jadi drive sendiri je la ke mana nak pergi.




sebaik sampai kami pergi check in penginapan dulu di apartment sri lagenda.
then baru la gerak ke dataran Lang untuk minum petang. lepas tu kami pun gerak ke Kompleks Haji Ismail group utk shopping time. Siapa dtg ke langkawi tak singgah ke HIG ni memang tak sah. WAJIB PEGi utk keringkan poket dan borong coklat.













pinggan mangkuk pun ada. aku pun sambar set pyrex bertutup. yang murah2 je. xmampu nak angkut yg mahal.

next day island hopping pulak. suami dan adik2 ipar memang suka sangat la sebab dorang memang suka mandi laut.




kami ke pulau beras basah, tengok helang dan ke tasik dayang bunting.






puas ber island hopping kami gerak pulang ke sri lagenda apartment.
rehat2. then petang ke beras terbakar serta shopping lagi ke idaman suri.
pada hari seterusnya aku dan family ke cable car. ni kali kedua aku naik cable car.best sangatttt. cuaca nyaman dan sejuk.....



last sekali ke dataran lang lagi sebelum pulang.




selamat bercuti2 malaysia..

No comments: