Friday, October 14, 2011

weekend

lebih kurang 1 bln lg menghampiri ke majlis bahagia itu.
dlm masa 1 bln ni la mcm2 plan yg abah aku nk buat.
mana nk siap kn umah kayu la.
mana nk renovate toilet la.
aku pn ikut kan je la hajat abah 2.
hihihi...
tugas aku ngn mak plak kena tlg siap kan langsir utk umah kayu..
kain dh beli...jahit je belum lg...
tah jd rupe ape la nti ye...

dlm pada 2, abah suruh para pekerja nye clear kan kwsn umah.
termasuk la pagar umah  pun abah dh buang..
mmg betul2 clean umh aku ni..



aksi bulldozer menolak pagar rumah yg tinggal sekerat je 2.



wak sedang meroboh pondok tepi umh.



bile tgk kwsn umh lapang..aku lak ade idea mcm2 nk wat ni.
nk letak paper lantern mcm ni la.

hahaha...idea bukan2 kn...

candle

~~mau terbako kena candle nih~~~

cantik dok???
emmmmm...kite shuke kite shuke...
nk kena gi petaling street cari barang deko2 lg nih...

No comments: