Saturday, October 22, 2011

kecewa apa yg dicari tiada

kenal x ape benda ni??
yup...ni ialah paper lantern....or bamboo lantern or wired lantern...

skang benda ni mmg femes la di kalangan para2 bride to be kan...
aku pn xterkecuali la...
punya dok bersusah payah men 'google' mencari lokasi benda alah ni berada..
last2 aku terjupe kt 1 blog ni benda ni ade kt kedai basket shop kt jalan panggung...
dekat je ngn petaling street...

ni ha kedai nye.

dek kerana nk sgt membeli nye petang td aku & cinta hati pn gi la ke jalan punggung..ops bkn!!! jln panggung la..
kekonon nk beli la paper lantern ni..
tgk punya tgk...
saiz n kaler yg aku nk sume dh abis.....sedih bangat loh...
aku nk saiz 14' tp yg ade sume saiz beso belaka..
pekerja kedai 2 bgtau aku lagi 3 minggu benda alah ni akan smpai..
memandang kn aku dh xde masa nk dtg lagi,so, aku rembat je la mana2 yg ade...
paper lantern kt cni mmg murah berbanding beli secara online...
aku beli 24 biji je pn..
cdg nk wat deko2 di hari bahagia nti..
harap2 paper lantern ni kelihatan anggun la di majlis itu nanti ye....
~~`anggun ngalahkan peranten lagi kan~~~

so ni la hasil rembatan yg aku dpt ari ni

cinta hati bertukar jadi paper lantern..


ni je la yg dpt...

aku ingat kan paper lantern ni diperbuat dr kertas je rupa2 nye ade gak dari kain...
comel je aku tgk yg kecik2 tp sume kaler xde dlm list yg aku nk...
so, xbli la yg kecik comel 2..

p/s : sapa2 berkenan nk sewa or beli dari aku pas majlis aku nti blh la email aku ye....jual murah2 je...gune skali je pun....

No comments: