Friday, October 21, 2011

rindu

rinduuuu.....rindu serindu rindu nya....
hihi...tetibe nk nyanyi lak
korg tau x sebenarnya aku tgh rindu ni....
rindu ape? rindu sape? nape rindu?

hihihi...kali ni bukan stakat rindu kan cinta hati ku, tp aku rindu kan kenangan2 lama, kolej, kawan2 lama, suasana hostel, suasana blaja,suka duka di bumi terengganu....
tah nape tetibe je ~~~ni rasa nk nangis~~~
bile aku rindu mula la nk terngiang2 lagu mendua, hampir ke situ & shila, memori tercipta.
lagu batch 2/06 kolej kejururawatan kuala terengganu....sgt best...
~~padahal lagu org tu~~

mula aku teringat member2 lama.....IMAH, NANI, EJAT, HAIDAR, SIAH,....ni sume member kamcing time blaja dlu....


4 mak dara + 2 anak dara


aku rindu nk dengar bunyi ombak pantai batu buruk...selama 3 tahun pantai tu la jd tempat lepak aku ngn member2...
tempat release tension, tempat raikan kejayaan, tempat makang kepok lekor, tempat dating .. opsss...bukan2,silap,silap,silap. tempat tgk org dating.
syok tgk ombak.. ~~MCM OMBAK RINDU LA PLAK~~




selama 3 tahun ni wajah2 member yg bersama masa suka mahu pun duka...
gaduh2 bese la...gaduh2 sayang....
study sama2....
makan pn sama2....
makan magi 1 besen pn sama....
tido pn sama2, 2 katil tido 6 org..
korg bayang kan betapa akrab nye kami...
macam2 kenangan nk cite smpai tahun depan pn blm tentu abih...



dulu2 masa student nk shopping sakan mmg xde la...lagi pun kt terengganu xde shopping mall yg bes pn masa 2....
byk masa lepak kt pantai berbanding tempat len...kadang2 1 bln skali ade gak pergi mydin mall ( kira paling gah dh la kt situ masa 2)...

lokasi - terminal bas k.trngganu

suasana kelas yg sentiasa bising smpai cik ong nek fed up.
termasuk la aku yg bising kan.....

aku yg selebet....muka juruh jah belako.




tah bile la dpt jupe korg lagi kan...
masing2 dh ade komitmen kt lain..suami,anak2,keje lagi...

skali2 terubat gak kerinduan aku ni bila aku belek2 balik album lama.

i luv dem so much
thanks sbb sudi menjadi peneman suka dan duka aku sepanjang 3 tahun di Nursing College Kuala Terengganu.

~~~~sedih~~~~



1 comment: