Tuesday, September 20, 2011

TUDUNG & VEIL NIKAH,KAWEN,SANDING...

Ooohhoi...
macam2 dh ada dlm kepala ni dk pikir....
pasal baju dh settle bab tempah menempah...
pasal kasut sanding sttle anta beading..
skang hal tudung plak dh...

aku kalo blh nk yg simple tp nmpk cun gituew...cun keh??iyarkk...
muka aku ni BOOLAT....hagak2 ssuai pakai tudung yg cmne ek?

mai tlg pilih cket..
IKA radiusite....cun woo...shawl dr jenis chiffon beaded 

ini pn cantik..

tudung chiffon lg...suke beno aku ngn chiffon2 ni...
xtau material ape nih...cntikkk....
sumber pic : google aje...
 
so, aku better pakai yg mana ye??
aku mmg dh jatuh cinta ngn tudung material chiffon ni..
nmpk lembut gituew...~~padahal aku ni kasor bebenor weh~~

pening....kputusan aku nih xtetap....
esok aku rasa pakai tudung awning lg elok lak...
 
hahaha.....


No comments: