Tuesday, August 11, 2015

konsisten & komplians

sy bertekad nk bersupplemen kembali.
dah lama terbiar folic acid, vitamin c dan vitamin e sy tu.
huhu.
payah nya la nk konsisten dan komplian dengan supplemen ni.
asyik terlupa.
lupa nak bawa gi keje.
lupa bila dah sibuk2 kt rumah.
suami je yg bagus tiap2 pagi mesti terus minyak ikan kod dia tu.



amik supplemen ikut suka saya je ni.
takde pun supplemen yg khas utk sy ssuaikan dgn ber TTC ni.
itu hari ada gak try beli surbex protect tp makan x habis kaler supplemen pun dh jd lain.
last2 buang.
bazir betul.

produk2 shaklee pun pernah try.
sama juga keadaan nya.
sy susah nk konsisten dan beri komitmen mkn tiap2 hari.
patut la x berapa subur kot.
dan x berapa nk comel kulit macam orang lain.

so buat masa skang x mau dah la beli macam2 makan nya tidak.
korang makan supplemen apa ye utk TTC ?
dan mcm mana nk bagi konsisten nih ?

3 comments:

sweet tooth said...

i letak reminder kat phone masa awal2 makan dulu.lama2, dah jadi habit :-)

mizz idza said...

insyaallah lepas ni nk try mcm awk la

Miss Kirokuza said...

cer try amk habatulsauda..amk sebelom g keje ngn sebelom tdo :)