Friday, July 18, 2014

PENYEJUK MATA HAMBA. PENENANG JIWA.

salam.
sharing sikit.
penenang jiwa hamba.
walaupun baby ni bukan milik ku.
trlampau kasih kan si baby.
sanggup hari2 singgah wad pegi tgk. 
baby ni dah makin bambam.
semua misi2 syg ni.







comei sgt.
hilang stress tgk wajah baby ni.
ksian baby ni under JKM.
mak pak x layak jaga anak.
moga anak ni selamat.
auntie syg awk baby.
baby kalau jadi anak auntie insyaallah 
auntie sanggup 
jaga awk sampai bila2.

p/s : keinginan nak ada anak sendiri makin meluap2.
ya allah mudahkan la urusan ku.

3 comments:

Mizz L said...

lama x dengar crita idza..mcmana dgn kursus ok tak. comeynya baby tu..kalau boleh ambil jaga apa salahnya kan? seronok ada anak angkat idza..L pn ada..memang xrasa mcm anak org lain..

idzaidah khairani said...

Skang busy ckit L tu yg lama x update. Mmg nak ambil baby ni L tapi mak budak ni nak. Cuma mak dia x fit utk jaga baby ni sbb xde rumah. So kena duk dgn JKm dlu smpai mak dia ada rumah. Ksian tu yg gi tgk hari2. Smpai member kt wad tu ckp sy ni mak angkat dia. Ye la kdg2 tu bw la pampers kan. Tu je yg mampu L.

Mizz L said...

L xtau betuk ke x.. sbb ade kwn L ckp..kwn die nurse jugak kat hukm xsilap..byk baby yg lahir mak die x leh amik..n die bagi kt org ..betul ke? kalau ade idza bela la ank angkt sorang dulu. Bestkan pegang baby Mcm L fist time pegang baby..bukan ank sndri..ank angkat..air mata ni xdpt nk tahan..betapa sedih n sayangnye L kt baby tu.L dpt rase ape idza rase kt baby tu. L doakan semua dipermudahkan buat idza. Gud luck taw blajar. Nanti lg best asik tengok baby je kan.javascript:void(0)