Tuesday, December 27, 2011

jalan2 di hujung minggu

minggu ni sepenuh masa aku bersama dgn hubby...
jln2 pn sekitar s.alam & klang je..
xkemana pn...
ari ahad ari 2 en suami bw si isteri nye menyopping di psr pagi kt stadium s.alam..
first time la aku gi cni...
mmg besar btul pasar pagi nye..
org pn ramai...

kt cni aku tgk mcm2 bnde jual..
matlamat aku nk beli brg dapur je..
plan nye nk msk utk en suami..
dh lama ngidam nk mkn msk lemak ketam..

so,hasrat nye tlh ku tunai kan...
tp syg xde la pic nk di tepek disini...


the next day, kami pekena ABC FRAdo plak...
abc ni mmg femes la area s.alam ni kot...
abc die mmg best dan mantop...
mai lyn pic ckit...

amacam tgk coklat meleleh 2?
en suami sdg menjilat jari
 pic aku mmg xde la.....abc aku time ni dh tgl separuh...hihihih
gelojoh kn....~~perangai buruk~~

hari tersebut jugak aku dok mencari waffle maker yg dh lama aku idam2 kan...
kekonon nk waffle maker je..
tgk2 ari 2 ak prnh surf kt internet terjupe lak snack maker 3 in 1,jenama empress..
so,apalagi heret en suami pegi beli kt cosway..
ongkos nye aku sendiri la...

ni la benda alah 2...
nak gune xtau bila la 2...


nota kaki : sesungguhnya tika aku menghapdate entry ni en suami sdg enak dibuai mimpi..
 

No comments: